1. Generelle betingelser ved salg
  2. Bestilling
  3. Betaling
  4. Levering
  5. Annullering af køb
  6. Returnering
  7. Beskadiget eller defekte varer
  8. Moms, told og importmoms
  9. Indhold, produkttilgængelighed og priser - ansvar
  10. Gældende lovgivning
  11. Privat politik

 

  1. Generelle betingelser ved salg
    Følgende generelle betingelser omhandler salg af produkter på websiden www.nordicfunction.com cvr. 35677240. For forespørgsler og yderligere information send en mail til info@nordicfunction.com
         
  2. Bestilling - hvordan
    -
    Gå til shop og vælg de varer du gerne vil bestille
    - Når du har valgt de ønskede varerne klik på “add to cart”
      Man kan ændre og slette produkter på bestillingen/cart. Hvis varen ikke kommer på bestillingen, kan det være fordi den er udsolgt – kontakt da venligst info@nordicfunction.com
      for yderligere information
    - På bestillingen/cart kan du se prisen på fragt i Danmark (dkr. 50,-) og indenfor EU (dkr 275,-) samt den samlede pris på bestillingen
    - Gennemfør bestillingen ved at klikke på “proceed to checkout”
    - Indtast fakturerings- og leveringsoplysninger med navn, adresse, email og telefonnummer
    - Vælg om du ønsker at:
       - overføre pengene direkte fra din bankkonto vælg da Direct Bank Transfer
       - betale med visa/mastercard vælg “Yourpay” Du viderestilles til YourPay, hvor du skal indtaste dine kortoplysningerne
       - betale med kreditkort/visa vælg  “PayPal Express”. Du viderestilles til Paypal og vælg dernæst ”Check Out as a Guest"
    - Accepter betingelserne og klik på "place order"
    - Når du har indtastet kreditkort eller overført penge fra din bankkonto er købet gennemført
    - Du modtager en bekræftelse på købet på din mail
  1. Betaling
    Alle priser er inkl. dansk moms.
    Du kan betale med VISA/Mastercard via Yourpay, som håndtere vores betalinger. Du bliver viderestillet til deres side, hvor kortoplysninger indtastes.
    Du kan også vælge at betale med kreditkort/VISA ved at klikke på “PayPal Express”. Du behøver ikke en Paypal konto for at betale med kreditkort via PayPal.
    Når du har klikket på "Place order" du vil blive omdirigeret til PayPals webside. Vælg ”Check Out as a Guest" og indtast dine kreditkort oplysninger.
    Det er ikke muligt for os at hæve flere penge end der er godkendt af kunden. Vi får ikke kundens kreditkortoplysninger.
    Du kan også vælge at overføre beløbet direkte fra din bankkonto til Nordic Functions bankkonto reg. 8117 konto 3400969 i Nykredit. 
  1. Levering
    Levering i Danmark koster d.kr. 50 (brofaste øer) og som udgangspunkt leveres alle pakker med GLS og til den nærmeste Pakkeshop. Hvis levering til adressen ønskes skal det skrive i noter. Der leveres til de fleste lande indenfor EU til d.kr. 50. Leveringen vil ligeledes være til nærmeste pakkeshop. Kontakt os venligst for fragtpriser udenfor EU. Vi bestræber os på at levere indenfor 1-3 dage, medmindre der er helligdage/ferie.
  1. Annullering
    Det er muligt at annullere en ordre, som endnu ikke er afsendt fra lageret. Normalt afsendes ordre indenfor 1-3 dage efter ordren er afgivet (medmindre der er helligdage/ferie). Kontakt os og vi vil se om vi kan nå at annullere den ellers kan den altid returneres jf. pkt. 6.
  1. Returnering
    Hvis du ønsker at returnere varerene, bedes du orientere os indenfor 14 dage.
    Såfremt varen er ubrugt refunderer vi det fulde beløb. Beløbet tilbagebetales på et oplyst bankkontonr. eller på det som er blevet benyttet ved købet. Beløbet bliver refunderet når vi har modtaget varerne. Vær opmærksom på at den fulde pris ikke kan refunderes hvis:
    - Varen er blevet brugt og fået brugsspor/mærker af dette
    - Varen er blevet beskadiget imens den var i kundens hænder
    - Varen er blevet brugt på andre måder end tilsigtet ift. undersøgelse af varens kvalitet og funktion

    Hvordan returneres en varer:
    - Meddel os indenfor 14 dage, hvis du ønsker at returnere varer på mail info@nordicfunction.com
    - Send dine varer i original emballage retur til os
    - Returneringsomkostninger/fragt betales af kunden
    - Kunden modtager returbeløbet når Nordic Function har modtaget varerne og senest 14 dage efter
    - Såfremt der er varer som ikke er modtaget i original emballage eller i samme stand som da kunden modtog dem, kan der ske en reduktion af beløbet svarende til den værdi varen er blevet forringet med.

    Kunden er ansvarlig for varerne indtil de er modtaget på vores lager. Venligst sikre at varerne er pakket godt ind for at undgå transportskader samt at original emballagen er intakt. Behold venligst kvitteringen og trackingnumre indtil det er bekræftet, at varerne er modtaget hos os.

    Returneringsadressen er:
    Nordic Function
    v/Camilla Bernth
    Morlenesvej 14, 1
    2840 Holte
    Denmark

  1. Beskadiget og defekte varer
    Vi ønsker tilfredse kunder samt at levere høj kvalitet, men er der alligevel noget galt med de leveret varer eller at det modtagne ikke stemmer overens med det bestilte, bedes du kontakte os på: info@nordicfunction.com hurtigst muligt.
    Når du modtager varen bedes du undersøge den grundigt for evt. fejl og mangler. Når du sender os en email så inkluder venligst så mange detaljer som muligt samt dit ordrenummer. Hvis der er noget galt med varen så vedlæg gerne et par fotos af varen.
    Du kan enten få fremsendt en ny vare, få rabat eller få refunderet beløbet. Dette bliver besluttet fra sag til sag og jf. den danske lovgivning.
    Ved defekte varer betaler vi selvfølgelige omkostningerne for returnering. Send da venligst kvittering for udgiften.
    Varerne vil være kundens ansvar indtil de modtages på lageret, så sikre en god indpakning i original emballage, så der ikke sker yderligere skade på varen. Behold venligst kvitteringen og trackingnumre indtil det er bekræftet, at varerne er modtaget hos os.
  1. Moms, told og importmoms
    Hvis landet, varen leveres til, opkræver moms og toldafgifter, vil disse blive opkrævet når varen ankommer til modtagerlandet og er en omkostning kunden har. Desværre har vi ikke kontrol over moms om toldafgifter og kan derfor ikke på forhånd informere om beløbet på dette inden du bestiller. Told varierer meget fra land til land, så kontakt derfor dit lokale toldkontor for yderligere information.
    Ved bestillinger uden for EU er det muligt at få refunderet den danske moms, som blev opkrævet ved købet. Dette gøres efter bestillingen og det er kunden selv som står for dette.
  1. Indhold, produkt tilgængelighed og priser - ansvar
    Nordic Function ønsker at give så præcis og opdaterede information på websiden som muligt. Desværre kan der være prisændringer, udsolgte varer eller utilsigtet fejl på siden. Vi forbeholder os retten til ikke at blive holdt ansvarlig for dette.
  1. Gældende lovgivning
    Enhver uoverensstemmelse vil blive afgjort i henhold til lovgivningen i Danmark.
  1. Privatpolitik
    Vi vil aldrig sælge eller videregive oplysninger (navn, adresse, e-mail etc.) til tredjemand . Alle oplysninger er strengt fortrolige og behandles i overensstemmelse med lovgivningen om forbrugerbeskyttelse og databeskyttelse. Du skal oplyse kontaktoplysninger (såsom navn, e -mail og leveringsadresse) og finansielle oplysninger (såsom kreditkortnummer, udløbsdato og den trecifrede sikkerhedskode). Vi bruger disse oplysninger til fakturering og for at gennemføre ordren. Hvis vi har problemer med behandlingen af en ordre, vil vi bruge disse oplysninger til at kontakte dig.