1. Generelle betingelser ved salg
  2. Bestilling
  3. Betaling
  4. Levering
  5. Annullering af køb
  6. Returnering
  7. Beskadiget eller defekte varer
  8. Moms, told og importmoms
  9. Indhold, produkttilgængelighed og priser – ansvar
  10. Gældende lovgivning
  11. Privat politik
  1. Generelle betingelser ved salg.
    Følgende generelle betingelser omhandler salg af produkter på websiden www.nordicfunction.dk cvr. 35677240. For forespørgsler og yderligere information send en mail til info@nordicfunction.com 
    Hos Nordic Function tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.
  2. Bestilling – hvordan
    Gå til shop og vælg de varer du gerne vil bestille
    – Når du har valgt de ønskede varerne klik på “tilføj til kurv”
    Man kan ændre og slette produkter på bestillingen/kurv. Hvis varen ikke kommer på bestillingen, kan det være fordi den er udsolgt – kontakt da venligst info@nordicfunction.com
    for yderligere information
    – På bestillingen/kurv kan du se prisen på fragt i Danmark og de lande vi sender til, samt den samlede pris på bestillingen.
    – Gennemfør bestillingen ved at klikke på “Gå til kassen”
    – Indtast fakturerings- og leveringsoplysninger med navn, adresse, e-mail og telefonnummer
    – Vælg om du ønsker at:
    –  betale med Mobilepay
    – betale med VISA/Mastercard vælg ‘betal med kreditkort’. Du viderestilles til PensoPay, hvor du skal indtaste dine kortoplysningerne
    – Accepter betingelserne og klik på “gå til betaling”
    – Når du har indtastet kreditkort eller overført penge via Mobilepay er købet gennemført
    – Du modtager en bekræftelse på købet på din mail
  1. Betaling
    Alle priser er inkl. dansk moms. Pengene trækkes først når varerne sendes.
    Du kan betale med Mobilepay eller VISA/Mastercard via PensoPay, som håndterer vores betalinger. Du vil blive viderestillet til deres side, hvor kortoplyninger indtastes. Det er ikke muligt for os at hæve flere penge end der er godkendt af kunden. Vi får ikke kundens kreditkortoplysninger.
  2. Levering
    Levering i Danmark er gratis, hvis du køber for over 1.000 kr. – ellers koster det fra kr. 25 (brofaste øer). Leveringsprisen internationalt afhænger af hvilket land, der skal leveres til. Kontakt os venligst for fragtpriser, hvis det ønskede leveringsland ikke står der.Vær venligst opmærksom på, at du bliver opkrævet prisen for returfragt til Nordic Function, hvis du ikke afhenter din ordre i en pakkeshop. Ønsker du ordren genfremsendt, vil du også skulle betale prisen for genfremsendelsen.

    Vi bestræber os på at levere indenfor 1-3 dage, medmindre der er helligdage/ferie.

  3. Annullering
    Det er muligt at annullere en ordre, som endnu ikke er afsendt fra lageret. Normalt afsendes ordre indenfor 1-3 dage efter ordren er afgivet (medmindre der er helligdage/ferie). Kontakt os for at høre, om vi kan nå at annullere ordren – ellers kan en ordre altid returneres jf. pkt. 6.Vær venligst opmærksom på, at det ikke er muligt at annullere en ordre ved at undlade at afhente den i en pakkeshop. Afhenter du ikke din ordre, vil du blive opkrævet prisen for returfragten til Nordic Function.
  1. Returnering
    Hvis du ønsker at returnere varerene, bedes du orientere os indenfor 14 dage. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen. Benyt dette link til returformular.
    Du kan ikke fortryde blot ved at nægte modtagelse af varen, jf. ovenfor.Såfremt varen er ubrugt, refunderer vi det fulde beløb. Beløbet tilbagebetales på et oplyst bankkontonr. eller det som er blevet benyttet ved købet. Beløbet refunderes, når vi har modtaget varerne. Vær opmærksom på at den fulde pris ikke kan refunderes hvis:
    – Varen er blevet brugt og fået brugsspor/mærker af dette
    – Varen er blevet beskadiget, imens den var i kundens hænder
    – Varen er blevet brugt på andre måder end tilsigtet for at undersøge varens kvalitet og funktioner
    Hvordan returneres en vare:
    – Meddel os indenfor 14 dage på dette link returformular, hvis du ønsker at returnere varer.
    – Send dine varer i original emballage retur til os
    – Returneringsomkostninger/fragt betales af kunden
    – Kunden modtager returbeløbet når Nordic Function har modtaget varerne og senest 14 dage efter
    – Såfremt der er varer, som ikke er modtaget i original emballage eller i samme stand som da kunden modtog dem, kan der ske en reduktion af beløbet svarende til den værdi, varen er blevet forringet med. Kunden er ansvarlig for varerne indtil de er modtaget på vores lager. Vi beder dig venligst sikre, at varerne er pakket godt ind for at undgå transportskader samt at original emballagen er intakt. Behold venligst kvitteringen og trackingnumre indtil det er bekræftet, at varerne er modtaget hos os. Returneringsadressen er:
    Nordic Function
    v/Camilla Bernth
    Frederik Clausens Vænge 19
    2840 Holte
    Denmark
  1. Reklamationer – Beskadigede og defekte varer
    Vi ønsker tilfredse kunder samt at levere høj kvalitet, men er der alligevel noget galt med de leverede varer eller stemmer det modtagne ikke overens med det bestilte, bedes du kontakte os via denne returformular eller info@nordicfunction.com hurtigst muligt. Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved ualmindelig eller forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i rimelig tid efter du har opdaget en fejl eller mangel. Når du modtager en vare fra os, bedes du derfor undersøge den grundigt for evt. fejl og mangler. Når du informerer os om en fejl eller mangel, så inkluder venligst så mange detaljer som muligt samt dit ordrenummer. Hvis der er noget galt med varen, så vedlæg gerne et par fotos af varen.Du kan enten få fremsendt en ny vare, få rabat eller få refunderet beløbet. Dette bliver besluttet fra sag til sag og jf. den danske lovgivning. Ved defekte varer betaler vi selvfølgelige omkostningerne for returnering. Send da venligst kvittering for udgiften, og vi sørger for at refundere dine udgifter. Vi modtager ikke forsendelser pr. efterkrav.
    Varerne vil være kundens ansvar indtil de modtages på lageret, så vi beder dig sikre en god indpakning i original emballage, så der ikke sker yderligere skade på varen. Behold venligst kvitteringen og trackingnumre indtil det er bekræftet, at varerne er modtaget hos os. Ønsker du at klage over en vare (eller tjenesteydelse) efter kontakt til Nordic Function, kan din klage indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (link). Du kan læse mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside. Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU kommissionens online klageplatform.  Angiver du en klage, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@nordicfunction.com.
  1. Moms, told og importmoms
    Hvis landet, varen leveres til, opkræver moms og toldafgifter, vil disse blive opkrævet når varen ankommer til modtagerlandet og er en omkostning kunden har.
    Desværre har vi ikke kontrol over moms og toldafgifter og kan derfor ikke på forhånd informere om beløbet på dette inden du bestiller. Told varierer meget fra land til land, så kontakt derfor dit lokale toldkontor for yderligere information.
    Ved bestillinger uden for EU er det muligt at få refunderet den danske moms, som blev opkrævet ved købet. Dette gøres efter bestillingen og det er kunden selv som står for dette.
  1. Indhold, produkttilgængelighed og priser – ansvar
    Nordic Function ønsker at give så præcise og opdaterede information på websiden som muligt. Desværre kan der være prisændringer, udsolgte varer eller utilsigtede fejl på siden. Vi forbeholder os retten til ikke at blive holdt ansvarlig for dette.
  1. Gældende lovgivning
    Enhver uoverensstemmelse vil blive afgjort i henhold til lovgivningen i Danmark.
  1. Privatlivspolitik
    Vi vil aldrig sælge eller videregive oplysninger (navn, adresse, e-mail etc.) til tredjemand . Alle oplysninger er strengt fortrolige og behandles i overensstemmelse med lovgivningen om forbrugerbeskyttelse og databeskyttelse. Du skal oplyse kontaktoplysninger (såsom navn, e -mail og leveringsadresse) og finansielle oplysninger (såsom kreditkortnummer, udløbsdato og den trecifrede sikkerhedskode). Vi bruger disse oplysninger til fakturering og for at gennemføre ordren. Hvis vi har problemer med behandlingen af en ordre, vil vi bruge disse oplysninger til at kontakte dig. Du kan læse mere om hvordan vi behandler personhenførbare data i vores cookie- og persondatapolitik.